iQOO اخیراً iQOO 11S را با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 معرفی کرده است. گزارش ها ادعا کرده اند که به زودی با رقابت پرچمداران مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 مانند سری Realme GT Neo 6 و OnePlus Ace 2 Pro روبرو خواهد شد. در یک پست اخیر Weibo، افشاگرمحبوب Digital Chat Station جزئیات جالبی در مورد سری Ace 2 Pro و GT Neo 6 به اشتراک گذاشت.

طبق اطلاعات منتشر شده، انتظار می رود هر دو سری Realme GT Neo 6 و OnePlus Ace 2 Pro در ماه آگوست و به طور انحصاری در بازار چین معرفی شوند. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این دستگاه ها وارد بازارهای خارج از چین خواهند شد یا خیر، وجود ندارد. به نظر می رسد که هر دو گوشی هوشمند مشخصات مشابهی خواهند داشت.

منبع اطلاعاتی فاش کرد که OnePlus Ace 2 Pro و Realme GT Neo 6 دارای یک پنل نمایشگر OLED چشمگیر با وضوح 1.5K هستند که از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز قدرت می گیرد و 24 گیگابایت LPDDR5x را ارائه می دهد. رم و ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایتی UFS 4.0 پیکربندی بزرگی محسوب می شود.

هر دو گوشی هوشمند از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز به OIS بهره می برند که از قابلیت های عکاسی خیره کننده اطمینان می دهد. علاوه بر این، آنها از شارژ 150 واتی پشتیبانی می کنند و راه حل های شارژ سریع و راحت را ارائه می دهند.

طبق گزارش‌های قبلی، Ace 2 Pro دارای صفحه نمایش لبه خمیده است و شایعه شده که سری GT Neo 6 با صفحه‌نمایش تخت عرضه می‌شود. افشاگر تاکید کرد که Ace 2 Pro با فناوری اتلاف گرمای کارآمد خود مزیت بیشتری خواهد داشت، در حالی که سری GT Neo 6 به دلیل پشتیبانی قابل توجه از شارژ سریع 240 واتی خود متمایز خواهد شد. برای کسانی که نمی‌دانند، GT Neo 6 در دو نوع عرضه می‌شود که به ترتیب شارژ سریع 150 وات و 240 وات را ارائه می‌کنند.

در اخبار مرتبط، انتظار می‌رود که Redmi گوشی پرچمدار Redmi K60 Ultra را در ماه آگوست در چین عرضه کند. در حالی که رقبای آن از تراشه اسنپدراگون بهره می برند، K60 Ultra با Dimensity 9200 Plus وارد بازار خواهد شد. در دیگر خبرها روز گذشته، یک افشاگر فاش کرد که OnePlus به زودی اولین گوشی هوشمند جهان را با 24 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. یک روز بعد، همان منبع می گوید که Oneplus تنها برندی نخواهد بود که یک گوشی رم با ظرفیت بالا عرضه می کند.

طبق اطلاعات فاش‌کننده، ریلمی همچنین یک گوشی با این مقدار رم معرفی خواهد کرد. از آنجایی که OnePlus و Realme هر دو برندهای مشترک هستند که به اشتراک منابع معروف می باشند، جای تعجب نیست. منبع خبر رم 24 گیگابایتی گوشی‌های هوشمند، Digital Chat Station، خبرساز پرکار چینی است. او پیش از این مشخص نکرده بود که حجم بالای رم مجازی خواهد بود یا فیزیکی. اما در حال حاضر، او به همراه چند جزئیات دیگر آماده پاسخگویی است.

به گفته وی، گروه OPlus (Oppo، OnePlus و Realme) شروع به محبوبیت گوشی های حافظه بزرگ کرده است. او می گوید که گوشی های پرچمدار آینده این برندها با حداقل 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد، در حالی که نسخه برتر از 24 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد. گفته می شود که به لطف رم بزرگ، نرم افزار ColorOS این گروه مدیریت برنامه های پس زمینه بهتری را ارائه می دهد. OnePlus Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمند رم 24 گیگابایتی جهان است. این گوشی از یک حافظه LPDDR5x استفاده خواهد کرد و  در سوی دیگر گوشی مرموز Realme نیز استفاده خواهد کرد. این گوشی ها همچنین با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید