یکی آن را به سادگی بیان کرد: “من فکر می کنم همه ما از اینکه تحت سلطه الگوریتم های رسانه های اجتماعی قرار می گیریم و می خواهیم کنترل محتوا و معیشت خود را در دست بگیریم، کمی خسته شده ایم.”

یک نفر با آنها موافق است: موسری. در یک گفتگوی TED در سال 2022، او اظهار داشت که در حالی که پلتفرم‌ها بیشترین کنترل را بر نحوه توزیع محتوا در دهه گذشته داشته‌اند، او معتقد است دهه آینده دهه‌ای خواهد بود که در آن قدرت به تک تک سازندگان باز می‌گردد. به گفته موسری، اینستاگرام آماده است تا قدرت اینترنت را به افرادی که آن را ساخته اند بازگرداند.

او گفت: «اگر دنیایی را تصور کنیم که در آن سازندگان واقعاً مالک رابطه‌شان با مخاطب هستند – آنها آن را اجاره نمی‌کنند، مالک آن هستند – و همه ما روی موفقیت آنها سرمایه‌گذاری می‌کنیم؟»

با این حال، کیتلین نمی خواهد برای همیشه یک تأثیرگذار باشد. اگرچه او به خودش افتخار می کند و عاشق کارش است، اما اینفلوئنسر بودن خیلی بیشتر از یک شغل معمولی تر از او می گیرد. کیتلین نمی تواند فقط هشت ساعت در روز کار کند و سپس روی زندگی خانوادگی خود تمرکز کند. زندگی او کسب و کار اوست و برای اینکه موفق شود، باید مردم را به دنیای شخصی خود راه دهد. پس از سال‌ها قرار دادن خود در برابر توده‌های آنلاین، او شروع به خسته شدن کرده است. او می داند که پایدار نیست. او تا آخر عمر نمی تواند این کار را انجام دهد.

او به شکستن حساب های خود یا هر چیز دیگری فکر نمی کند. اما او نمی خواهد متعهد به نشان دادن زندگی خود برای امرار معاش باشد. کیتلین ممکن است هر از چند گاهی وارد اینستاگرام شود و تکه‌های کوچکی از زندگی‌اش را به نمایش بگذارد، اما در کانون زندگی‌اش قرار نگیرد. او گفت: “من نمی خواهم همیشه خودم را بکشم تا اینقدر در اینستاگرام باشم.”

آیا او نمی توانست از نشان دادن جنبه خصوصی زندگی خود دست بردارد و حساب های خود را کاملاً مد یا سبک زندگی نگه دارد؟ ممکن است برخی بگویند بله. کیتلین اینطور فکر نمی کند. در تجربه او، تنها راه برای اینکه واقعاً یک اینفلوئنسر موفق باشد، این است که بتوانیم شخصی و حرفه ای را با هم ترکیب کنیم. کیتلین به این نتیجه رسید که هیچ راهی وجود ندارد که بتواند به موفقیتی که به دست می آورد دست یابد و همچنان از او دور بماند. او می داند مردم چه می خواهند. او فقط نمی داند تا چه مدت دیگر می تواند آن را برای آنها فراهم کند. و اگر او بهترین کار خود را انجام ندهد، اگر فقط نیمی از کار را انجام دهد، فکر نمی کند که بتواند ادامه دهد.

مانند بسیاری از اینفلوئنسرهای دیگر، کیتلین به ایجاد تنوع فکر می کند. هدف او ایجاد یک محصول است. این محصول می تواند از موفقیت او به عنوان یک تأثیرگذار راه اندازی شود و او می تواند از پلتفرم خود برای راه اندازی آن استفاده کند. ایده فعلی او خطی از محصولات مو است که فقط حاوی مواد “خالص” و طبیعی است، اما همچنان به خوبی محصولات موی سنتی عمل می کند.

زمانی که کیتلین توانست نام تجاری را راه اندازی کند، مایل است تیمی را استخدام کند تا آن را به صورت ارگانیک تبلیغ کند و برند را به صورت روزانه مدیریت کند. سپس، به آرامی، می تواند به تدریج شروع به عقب نشینی کند. او می تواند از ارسال مطالب زیاد در استوری های اینستاگرام خودداری کند. او می تواند کمتر و کمتر از خود به اشتراک بگذارد. او ممکن است هر از گاهی در اینستاگرام یا وبلاگ ظاهر شود، به خصوص برای حمایت از برند خود، اما دیگر برای کسب درآمد به اشتراک گذاری خود متکی نیست. برند و تجارت او دیگر او نیست، بلکه شرکت او خواهد بود. این هدف است.


از جانب برای اطلاعات بیشتر به سمت بالا بکشید!: درون زندگی فیلتر نشده تأثیرگذارانتوسط استفانی مک نیل، در توافق با Portfolio، اثری از Penguin Publishing Group، بخشی از Penguin Random House LLC. حق چاپ © 2023 استفانی مک نیل.