آهنگ خوش آمد گویی یکی از انتخاب هایی است که ممکن است بخواهید پس از مدتی آن را لغو کنید. حذف آهنگ پس زمینه ایرانسل روش های مختلفی برای غیرفعال کردن دارد که با آنها آشنا می شویم.

چندین روش برای مشترکان این اپراتور برای غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل در نظر گرفته شده است تا بتوانند بسته به انتخاب خود از یکی از آنها برای حذف این سرویس استفاده کنند.

در زیر به شما کمک می کنیم تا با آموزش حذف آهنگ پس زمینه ایرانسل به راحتی این سرویس را از خط خود حذف کنید.

حذف آهنگ معرفی ایرانسل از طریق پیامک

ساده ترین راه برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل، حتی اگر کد آهنگ را به خاطر نداشته باشید، استفاده از پیامک است.

برای استفاده از این سرویس می توانید درخواست مورد نظر خود را به شماره 7575 پیامک کنید و سپس نتیجه درخواست خود را بلافاصله در پیامک ارسالی مشاهده کنید. برای غیرفعال کردن موقت سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل می توانید از روش ارسال کد GHF به شماره 7575 استفاده کنید.

همچنین در صورت انصراف از سرویس پیشواز می توانید کد ENS را به این شماره ارسال کنید تا آهنگ پیشواز ایرانسل به طور کامل حذف شود.

برای غیرفعال کردن سرویس آهنگ پیشواز در اپراتور ایرانسل می توانید با داشتن کد آهنگ مورد نظر یا به طور کلی این کار را انجام دهید. اگر کد آهنگ پیشواز را دارید می توانید کلمه HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 پیامک کنید.

با استفاده از کد دستوری

کد دستوری #7*777* یکی از راه های غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل این است که ابتدا این کد دستوری را گرفته و در مرحله بعد گزینه “سرویس آهنگ پهواز” را انتخاب کنید.

سپس گزینه “سرویس معمولی با آهنگ های پیشواز» را انتخاب کنید و در این مرحله آهنگ خوشامدگویی شما تنظیم می شود. شماره گزینه آن را انتخاب کنید. اکنون کد آهنگ خوشامدگویی شما مشخص خواهد شد. با انتخاب گزینه حذف و تایید نهایی آهنگ پیشواز ایرانسل برای شما حذف می شود.

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل از طریق سایت

وارد سایت ایرانسل شوید و در مرحله بعد به سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل وارد شوید. این بخش تمام تغییراتی را که برای آهنگ مقدمه نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

به نمایه هوشمند خود وارد شوید و My Active Profiles را باز کنید. در این مرحله اگر آهنگ پیشواز برای شما فعال باشد با کلیک بر روی سه نقطه مقابل کلمه فعال با دو گزینه غیرفعال و حذف مواجه خواهید شد.

پس از انتخاب گزینه حذف، یک بار دیگر از شما خواسته می شود تا حذف را تایید کنید. اگر روی گزینه تایید کلیک کنید آهنگ خوش آمدگویی به طور کامل حذف می شود.

در این مرحله بخش احوالپرسی فعال شما خالی خواهد بود و پیام حذف را در پایین سمت راست مشاهده خواهید کرد.

با ارسال کد آهنگ حذف کنید

اگر کد آهنگ پیشواز خود را دارید، فقط کد آهنگ خوش آمدگویی # * 5 * 777 را وارد کنید* شماره گیری کنید اما اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خود را ندارید، ابتدا باید آن را پیدا کنید. برای این به یک کد نیاز دارید # 2*777* استخدام

پس از شماره گیری کد دستوری، پیامی برای شما ارسال می شود که حاوی کد آهنگ خوش آمدگویی ایرانسل شماست. در این مرحله با شماره گیری # کد آهنگ پیشواز* 5* 777* می توانید آهنگ پس زمینه ایرانسل خود را حذف کنید.

در نهایت اگر با هیچ یک از این روش ها امکان حذف وجود ندارد با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید تا آهنگ پس زمینه شما به صورت دستی حذف شود.

سوالات متداول کاربران

کد دستوری برای لغو آهنگ پیشواز در ایرانسل چیست؟

مشترکین این اپراتور می توانند با کد دستوری 7575 از این سرویس انصراف دهند.

چگونه کد آهنگ خوش آمدگویی را پیدا کنم؟

اگر می خواهید آهنگ پیشواز ایرانسل را غیرفعال کنید و کد آن را نمی دانید به ما بپیوندید.