رایتل با تمرکز بر راهکارهای متنوع سازمانی مبتنی بر هوشمندی برای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمند با تکیه بر توان و دانش داخلی و ایجاد ظرفیت های اقتصادی، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور تلفن همراه کشور با شعار «رایتل، پلی به سوی آینده هوشمند» و با محوریت ارائه راهکارهای متنوع در زمینه توسعه کسب و کار، هوشمندسازی، نوآوری، تحول دیجیتال و ایجاد فرصت برای ایده های جدید و به منظور ارائه آخرین خدمات. محتوا و کاربرد آن از نهم تا دوازدهم تیرماه در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان ذینفعان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

لازم به ذکر است شرکت خدمات ارتباطی رایتل در این نمایشگاه دستاوردهای نوآورانه خود بر پایه هوشمندی و همچنین سرویس بازی رایتل را به نمایش می گذارد.

رایتل با کمک به سازمان ها و شرکت ها در سراسر صنایع و ایجاد ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تاثیرگذار در تحول دیجیتال برای توسعه کشور است. در این راستا با فعالیت در حوزه توسعه کسب و کار سعی دارد در حوزه خدمات سازمانی مبتنی بر اطلاعات نقش آفرین باشد.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به غرفه رایتل واقع در سالن 38 از ساعت 8 الی 12 با خدمات این اپراتور تلفن همراه آشنا شوند.