ویپاد در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ که با هدف گفت و گوی مستقیم با مصرف کنندگان از 13 تا 7 تیر 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور یافت.

ویپاد به عنوان شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد و محصول شرکت داتین در کنار سایر کسب و کارهای سرزمین هوشمند در تالار خلیج فارس، سالن 44A طبقه همکف و غرفه 930 حضور خواهد داشت و خدمات خود را به عموم مردم معرفی می کند و با مصرف کنندگان گفتگو می کند.

ویپاد با ایجاد تجربه ای جذاب و کاربر پسند برای دریافت خدمات بانکی، نوع جدیدی از تسهیلات بانکی را در اختیار کاربران قرار داده است. بر اساس این تجربه، مصرف کنندگان بدون مراجعه به شعبه، خدمات بانکی را به صورت آنی بر اساس شرایط و ضوابط دریافت می کنند.

کاربران با نصب اپلیکیشن ویپاد می توانند تسهیلات خرد بدون ضامن و وثیقه را در قالب طرح پلکانی و تا سقف ۱۵ میلیون تومان در چند دقیقه دریافت کنند.

دارندگان اپلیکیشن ویپاد می توانند در هر زمانی از شبانه روز در بانک پاسارگاد حساب دیجیتال باز کنند. کاربران همچنین می توانند در هر زمانی از شبانه روز با انتقال پول هوشمند، واریز 12، 6، 3 ماهه، پرداخت قبوض، خرید بیمه شخص ثالث.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در مدت 4 روز از 13 تا 16 تیرماه از ساعت 8 الی 15 برگزار می شود و غرفه Wipod در این نمایشگاه در سالن 44A آماده پذیرایی از تمامی علاقه مندان و کاربران می باشد.