لازم نیست کاربر آیفون باشید تا در مورد WWDC 2024 در 10 ژوئن هیجان زده شوید. این زمانی است که اپل iOS 18 را معرفی می کند. علاوه بر ویژگی های هوش مصنوعی جدید برای سیستم عامل و سیری، تغییرات دیگری نیز این به روزرسانی را به بزرگترین به روز رسانی تاریخ iOS تبدیل کرده است. علاوه بر ویژگی‌های هوش مصنوعی که برای آسان‌تر کردن زندگی روزمره کاربران طراحی شده‌اند، در اینجا مواردی وجود دارد که می‌توانیم از iOS 18 انتظار داشته باشیم. iOS در iPad انتظار می رود، امروز توسط مارک گورمن از بلومبرگ ارائه شد.

Gorman می نویسد که اپل بسیاری از برنامه های خود را در iOS 18 بازنگری خواهد کرد، از جمله Photos، Notes، Mail و Fitness. همانطور که گفته می‌شود اپل سخت در تلاش است تا به‌روزرسانی‌های مهم iOS را ارائه کند، انتظار می‌رود که iPadOS 18 شامل یک برنامه ماشین‌حساب اصلی iPad باشد. کاربران iPad احتمالا از داشتن یک برنامه ماشین حساب پیش فرض در تبلت خود هیجان زده خواهند شد.

با iOS 18 و iPadOS 18، کاربران احتمالاً می توانند نمادهای برنامه را در هر نقطه از صفحه اصلی پین کنند. نظرات گورمن ممکن است کاربران آیفون و آیپد را هیجان زده کرده باشد، اما او با هشدار به کاربران iOS و iPadOS که انتظار انقلابی در مقیاس آنچه اپل با iOS 7 انجام داد، کمی این هیجان را کاهش داد. رئیس اسکات فورستال در مورد رسوایی Apple Maps و مدیر طراحی، Jony Ive را مسئول طراحی مجدد iOS قرار داد.

به طور کلی، شاهد تغییرات هیجان انگیزی از جمله قابلیت های جدید هوش مصنوعی خواهیم بود. اگر مشتاق هستید ببینید اپل برای iOS 18 چه برنامه‌ریزی کرده است iOS در iPad بله، همین الان باید 10 ژوئن را در تقویم خود علامت بزنید.