ویپاد به منظور گفتگوی مستقیم با مصرف کنندگان در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ حضور یافت. این رویداد از 13 تا 19 تیرماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ویپاد، این مجموعه به عنوان شعبه دیجیتال بانک پاسارگاد و محصول داتین در کنار سایر کسب و کارهای سرزمین هوشمند پاد در تالار خلیج فارس، سالن 44A طبقه همکف و غرفه 930 حضور خواهد داشت و خدمات خود را به عمومی و گفتگو با کاربران

Vipod با ایجاد تجربه ای متفاوت از دریافت خدمات بانکی، نوع جدیدی از خدمات بانکی را در اختیار کاربران قرار داد. بر اساس این تجربه، مصرف کنندگان بدون مراجعه به شعبه، خدمات بانکی را به صورت آنی بر اساس شرایط و ضوابط دریافت می کنند.

کاربران با نصب اپلیکیشن ویپاد می توانند تسهیلات خرد بدون ضامن و وثیقه را در قالب طرح پلکانی و تا سقف ۱۵ میلیون تومان تنها در چند دقیقه دریافت کنند.

دارندگان اپلیکیشن ویپاد می توانند در هر زمانی از شبانه روز در بانک پاسارگاد حساب دیجیتال باز کنند. همچنین با استفاده از Wipod کاربران می توانند در هر زمانی از شبانه روز، پول هوشمند، واریز سه، شش، ۱۲ ماهه، پرداخت قبوض، خرید بیمه شخص ثالث را انجام دهند.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ در مدت 4 روز از 13 تا 16 تیرماه از ساعت 8 الی 15 برگزار می شود و غرفه ویپاد در سالن 44A آماده پذیرایی از تمامی علاقه مندان و کاربران این نمایشگاه می باشد.