اگر می خواهید بیمه آنلاین بخرید به چه سایت هایی مراجعه می کنید؟ سایت های مختلفی برای فروش اینترنتی انواع بیمه فعال هستند. اما قدیمی ترین و بهترین مرجع خرید اینترنتی بیمه سایت بیمه بازار می باشد. این شرکت خدمات بیمه ای متنوعی ارائه می دهد و با تمامی شرکت های بیمه همکاری می کند. شما می توانید انواع بیمه را از بازار بیمه خریداری کنید و در هر مرحله از خرید مشاوره دریافت کنید. در این مقاله به طور کامل خدمات بیمه بازار را توضیح می دهیم.

خرید انواع بیمه در سایت بازار بازار

شما می توانید انواع بیمه نامه ها را مشاهده و به صورت آنلاین در سایت بازار بازار خریداری کنید. بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه موتور سیکلت، بیمه تکمیلی درمان، بیمه عمر، بیمه مسافرتی، بیمه آتش سوزی و بیمه آسانسور از جمله بیمه نامه های موجود در سایت می باشد. برای خرید بیمه می توانید شرکت های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. در زیر انواع بیمه نامه های موجود در بازار بیمه را معرفی می کنیم.

بیمه در برابر اشخاص ثالث

یکی از مهم ترین بیمه نامه ها بیمه شخص ثالث خودرو است. پس از خرید خودرو باید این بیمه را خریداری کنید. این بیمه خسارات مالی و جانی وارده به اشخاص ثالث را پوشش می دهد و جزو بیمه های اجباری خودرو می باشد. برای خرید بیمه شخص ثالث باید شماره ثبت و کد ملی مالک خودرو را در سایت وارد کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پوشش بیمه شخص ثالث و قیمت آنها اینجا کلیک کنید.

بیمه بدنه

بیمه بدنه هزینه های ناشی از تصادف، آتش سوزی، واژگونی و سرقت را پوشش می دهد و خدمات و پوشش های متنوعی دارد. خرید بیمه بدنه خودرو اجباری نیست، اما برای اینکه بتوانید با خیال راحت رانندگی کنید و نگران هزینه های کلان در صورت تصادف و خسارات احتمالی نباشید، بهتر است این نوع بیمه را خریداری کنید. همچنین امکان خرید بیمه بدنه با پرداخت وجود دارد. برای ورود اطلاعات خودرو و خرید بیمه بدنه خودرو روی این لینک کلیک کنید.

بیمه موتور سیکلت

اگر به آمار تصادفات رانندگی نگاه کنید متوجه می شوید که موتورسیکلت های شهری سهم زیادی از این آمار دارند. بسیاری از موتورسواران توصیه های ایمنی را رعایت نمی کنند و تصادف می کنند. اگر با موتور سیکلت در شهر تردد می کنید بهتر است همین امروز بیمه موتور سیکلت بخرید. این بیمه نامه خسارت مالی و جانی وارده به شخص ثالث و راننده را پرداخت می کند. خرید بیمه موتور سیکلت اجباری است و در صورت استفاده از موتورسیکلت بدون بیمه جریمه می شوید.

بیمه درمانی اضافی

بیمه درمانی تکمیلی در 3 نوع انفرادی، خانوادگی و سازمانی ارائه می شود. شرکت بیمه با خرید بیمه درمان تکمیلی هزینه بستری، جراحی سرپایی، خرید دارو، درمان سرطان و بیماری های صعب العلاج را پرداخت می کند. برای خرید این بیمه باید بیمه پایه یا تامین اجتماعی داشته باشید. نکته مهم این است که تامین اجتماعی تنها 30 درصد هزینه های درمان را پوشش می دهد، در حالی که بیمه تکمیلی درمان جامع تر است و حدود 70 تا 90 درصد هزینه ها را پوشش می دهد. می توانید شرکت های ارائه دهنده بیمه درمانی اضافی را در سایت بازار بیمه مقایسه کنید.

بیمه عمر

بیمه عمر در دسته بیمه های اشخاص قرار می گیرد و یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری می باشد. با خرید بیمه عمر هر ماه مبلغ مشخصی را به شرکت بیمه پرداخت می کنید و در صورت از کارافتادگی یا بیماری مستمری دریافت می کنید. بیمه عمر یک سرمایه گذاری با سود تضمینی است و هزینه از کارافتادگی، بیماری های خاص و مرگ را پرداخت می کند.

برای خرید بیمه عمر باید سال تولد، مدت قرارداد بیمه، نحوه پرداخت و توانایی پرداخت را مشخص کنید. در نهایت پس از تکمیل اطلاعات می توانید انواع بیمه های عمر را در سایت بیمه مارکت مشاهده کرده و پوشش آنها را با هم مقایسه کنید. کارشناسان بیمه آنلاین بازار به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا به سوالات شما در مورد انتخاب بهترین بیمه پاسخ دهند.

بیمه سفر

اگر در طول سال به کشورهای مختلف سفر می کنید و عاشق سفرهای هیجان انگیز هستید، بهتر است برای جبران ضررهای مالی و جلوگیری از بروز حوادث در سفر، بیمه مسافرتی خریداری کنید. در صورتی که مدارک هویتی و اثاثیه شما در طول سفر مفقود شود، شرکت بیمه این خسارات را پرداخت خواهد کرد. امکان بررسی و خرید انواع بیمه مسافرتی در سایت بازار بازار وجود دارد. می توانید کشور مقصد، تعداد مسافران و روزهای سفر را در سایت وارد کنید و انواع بیمه ها و پوشش آن ها را مشاهده کنید. برای مشاوره در مورد بهترین بیمه مسافرتی می توانید با کارشناسان بیمه در بازار صحبت کنید.

بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی حوادث مربوط به آتش سوزی در ساختمان و املاک مسکونی را پوشش می دهد. پوشش های اصلی این بیمه شامل آتش سوزی، آتش سوزی و انفجار می باشد. اگر می خواهید خسارت هایی مانند زلزله، سیل، ترکیدگی لوله های آب و شکستگی شیشه ها را به بیمه نامه اضافه کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

قیمت بیمه آتش سوزی به انواع پوشش ها، شرایط بیمه نامه، تخفیف ها، میزان ریسک، ارزش ساختمان و مدت بیمه بستگی دارد. در بازار بیمه می توانید اطلاعات مربوط به منطقه و شهر ملک مورد نظر، نوع ساختمان، نوع سازه ساختمان، متراژ و سال ساخت را مشخص کرده و انواع بیمه ها را مشاهده کنید. مرحله آخر بررسی و مقایسه انواع مختلف بیمه نامه است.

خرید آنلاین بیمه در اسرع وقت از بیمه بازار

در سایت بازار بازار می توانید در مدت 1 تا 2 ساعت به صورت آنلاین بیمه خریداری کنید. در مرحله اول باید اطلاعات و مشخصات شخصی را وارد کنید. پس از تکمیل اطلاعات می توانید انواع بیمه ها را مشاهده کرده و قیمت و پوشش آنها را با هم مقایسه کنید. پس از انتخاب بهترین شرکت بیمه، نوبت به آپلود مدارک می رسد. در نهایت کارشناسان بیمه مدارک شما را تایید می کنند و بیمه نامه شما در همان روز به دست شما می رسد. خبر خوب این است که گزینه ای برای خرید بیمه نامه و پرداخت آن وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید