لیو همچنین حالت تمرین R1 را نشان داد که به شما امکان می دهد دوربین R1 را به سمت صفحه نمایش کامپیوتر بگیرید و در عین حال به آن آموزش دهید که چگونه یک کار را انجام دهد. هنگامی که او یاد گرفت، می توانید از او بخواهید که کار مورد نظر را انجام دهد تا در وقت و زحمت خود صرفه جویی کنید. با این حال، این ویژگی هنوز در دسترس نیست، و زمانی که در دسترس باشد، Rabbit می گوید که با تعداد کمی از کاربران برای آزمایش بتا آن شروع خواهد شد.

اما هدف R1 کم و بیش جایگزینی اپلیکیشن های شماست. به جای جستجوی یک نماد، فقط دکمه را فشار دهید و از R1 بخواهید چیزی را مدیریت کند.

در CES، به نظر می رسید که شما دسترسی داشته باشید چندگانه برنامه های شخص ثالث از طریق R1 در هنگام راه اندازی – اما در حال حاضر تنها چهار سرویس وجود دارد: Uber، DoorDash، Midjourney و Spotify.

شما از طریق پورتال وب Rabbit Hole به آن‌ها متصل می‌شوید – به این معنی که بله، از طریق چیزی که شبیه یک ماشین مجازی میزبانی شده توسط Rabbit است، وارد این سرویس‌ها می‌شوید و اعتبار خود را ارسال می‌کنید – و سپس می‌توانید از R1 بخواهید که با سفارش مک‌دونالد تماس بگیرد و یک تصویر تولید کند یا آهنگی پخش کنید از رابط های برنامه نویسی برنامه (API) این سرویس ها برای رسیدگی به این وظایف استفاده می کند – و R1 برای استفاده از آنها از قبل آموزش دیده است.

لیو به طور طبیعی قول می دهد که البته چیزهای بیشتری در راه است. در تابستان، به ما گفته می شود که منتظر ساعت زنگ دار، تقویم، مخاطبین، GPS، یادآوری حافظه، برنامه ریزی سفر و سایر ویژگی ها باشیم. آمازون موزیک و موزیک اپل در حال حاضر در حال توسعه هستند و بعداً باید شاهد ادغام خدمات شخص ثالث بیشتری از جمله Airbnb، Lyft و OpenTable باشیم.

ممکن است از خود بپرسید، “یک دقیقه صبر کنید، این فقط مانند تلفن به نظر می رسد” و … اشتباه نمی کنید.

همانطور که در مورد پین مصنوعی و محدود Humane Ai دیدیم، یک گوشی هوشمند می‌تواند همه این وظایف را بهتر، سریع‌تر و با تعاملات غنی‌تر انجام دهد. اینجاست که باید شروع به بررسی دقیق ظاهر کلی Rabbit کنید.

ایده این است که صحبت کنیم و سپس محاسبه کنیم. بدون نیاز به برنامه – کامپیوتر فقط متوجه می شود. ما خیلی با آن فاصله داریم، اما در مراسم راه اندازی، Rabbit یک ابزار پوشیدنی را به نمایش گذاشت که متوجه می شود به چه چیزی اشاره می کنید.

لیو حدس می‌زند که این پوشیدنی می‌تواند شما را زمانی درک کند که به ترموستات Nest اشاره می‌کنید و می‌خواهید دما را بدون نیاز به گفتن کلمات “Nest” یا “ترموستات” کاهش دهید. با این حال، تصویر پوشیدنی ادعایی همه‌چیز تار بود، بنابراین اطلاعات زیادی برای ادامه دادن نداریم.

لیو به رابط‌های کاربری مولد اشاره کرد که در آن کاربر می‌تواند یک رابط به انتخاب خود داشته باشد – دکمه‌های روی صفحه در جایی که شما می‌خواهید و با اندازه نمایش عالی قرار می‌گیرند – و سپس بیان کرد که Rabbit بر روی یک سیستم عامل دسکتاپ بومی هوش مصنوعی به نام اجرا می‌شود. سیستم عامل خرگوش باز هم ما جزئیات زیادی نداریم، اما ذهن من بلافاصله به سمت تئو رفت او OS1 را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

سیستم عاملی که دستیار صوتی شخصی را در اولویت قرار می دهد. چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟