در نمایشگاه خودرو پکن 2024، اکسید کراس اوور لوکس Exlantix ET را به نمایش گذاشت. این خودرو در بازار چین با نام Sterra ET شناخته می شود.

Exlantix ET در رده کراس اوورهای متوسط ​​قرار می گیرد و دارای ابعاد 1.69 x 1.97 x 4.95 متر و فاصله بین دو محور سه متر است.

گیلاس

کراس اوور جدید اکسید بر پایه پلت فرم الکتریکی چری ساخته شده است. از ویژگی های طراحی این خودرو می توان به جلوپنجره بسته و چراغ های باریک جلو، چراغ های خطی عقب و دستگیره های مخفی اشاره کرد.

گیلاس

Exlantix ET به 30 حسگر و دو تراشه Orin-X مجهز شده است تا قابلیت‌های پیشرفته کمک راننده را در سناریوهای رانندگی شهری و بزرگراهی تحقق بخشد.

در داخل کابین یک صفحه نمایش مرکزی 15.6 اینچی وجود دارد و بسیاری از عملکردهای خودرو از طریق آن کنترل می شود. گرمکن صندلی، خنک کننده و ماساژور، سیستم صوتی Lion Melody Max با 23 بلندگو، سانروف و سیستم مانیتورینگ سلامت با قابلیت نمایش ضربان قلب و فشار خون از دیگر آپشن های خودروی لوکس اکسید هستند.

قدرت Exlantix ET در بهترین نسخه توسط دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب تامین می شود که مجموع قدرت آنها به 553 اسب بخار می رسد. به لطف این قدرت، شتاب صفر تا 100 این خودرو در 5.46 ثانیه صورت می گیرد.

خودروی جدید اکسید از باتری LFP 2.0 Shenxing ساخته شده توسط CATL استفاده می کند. در آزمایش سرمای شدید در دمای 20- درجه سانتیگراد، تنها 24 دقیقه طول کشید تا باتری خودرو از 20 درصد به 80 درصد شارژ شود. در شرایط عادی در دمای 25 درجه سانتیگراد، خودرو می تواند 400 کیلومتر را در 10 دقیقه شارژ طی کند. قیمت این خودرو از 33 هزار دلار شروع می شود.