نبود لنز تله فوتو یکی از نقاط ضعف سری گلکسی زد فلیپ است. تمامی مدل های عرضه شده تاکنون تنها به لنزهای عریض و فوق عریض مجهز شده اند، اما شواهد جدید نشان می دهد که سامسونگ در نهایت ممکن است لنز سومی را به پشت گلکسی زد فلیپ 6 اضافه کند.

یک پتنت ثبت شده توسط سامسونگ که توسط GalaxyClub فاش شده است، طراحی Galaxy Z Flip 6 را با سه دوربین پشتی و یک نمایشگر مستطیلی یک دست نشان می دهد.

گلکسی کلاب

امید به اینکه گلکسی زد فلیپ 6 از دوربین زوم استفاده کند وسوسه انگیز است، اما تاکنون همه شواهد برعکس این موضوع را نشان می دهد.

به نظر نمی رسد پتنت سامسونگ منعکس کننده طراحی گوشی تاشو بعدی این شرکت باشد. با این حال، این پتنت نشان می دهد که سامسونگ در حال بررسی ایده های متفاوتی است.

درخواست ثبت اختراع سامسونگ در اواسط سال 2022 ثبت شد و در اوایل سال 2023 تأیید شد. این طرح جدیدی نیست و تنها زمان نشان خواهد داد که آیا به واقعیت تبدیل می شود.

در بهترین حالت، می‌توان فرض کرد که گلکسی زد فلیپ 7 که قرار است در سال 2025 به فروش برسد، می‌تواند دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین تله فوتو باشد. اختراعات همیشه نشان دهنده طرح نهایی یا اهداف واقعی شرکت نیستند.

انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 6 دارای دو دوربین پشتی (یکی عریض و دیگری فوق عریض) باشد. این گوشی احتمالا از سنسور 50 مگاپیکسلی در دوربین اصلی استفاده می کند و از پردازنده نسل 3 اسنپدراگون 8 قدرت می گیرد.

انتظار می رود سامسونگ Z Flip 6 را در رویداد بزرگ بعدی Unpacked خود در اواسط تابستان 1403 معرفی کند. در حال حاضر گزارش دقیقی در مورد قیمت گوشی سامسونگ وجود ندارد.