ردیابی تعداد سیم کارت های ثبت شده به نام شما مهمتر از نان است، باور نمی کنید؟ اخبار حوادث را بررسی کنید تا ببینید چه کلاهبرداری های تلفنی اتفاق می افتد که صاحب خط از آن بی اطلاع است. نحوه درخواست سیم کارت تلفن همراه اول به صورت آفلاین و حضوری امکان پذیر است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

اگر شخص دیگری سیم کارتی را به نام شما ثبت کرده باشد، می تواند از آن برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی یا حساب های مالی شما استفاده کند. با بررسی تعداد سیم کارت های ثبت شده به نام خود، می توانید از چنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری کرده و از امنیت اطلاعات شخصی خود اطمینان حاصل کنید.

دو راه برای استعلام وجود دارد، اول اینکه بفهمید سیم کارتی که دارید یا تازه خریداری کرده اید به نام شماست یا خیر؟ راه دیگر این است که از تعداد سیم کارت هایی که در شبکه ای که شما فعال هستند مطلع شوید.

استعلام مالکیت سیم کارت

برای اینکه بفهمید خط به نام شماست یا نه، وارد آخرین نسخه برنامه «همراه من» شوید. سپس روی منوی سمت راست کلیک کنید. نام و نام خانوادگی صاحب سیم کارت در بالای صفحه نمایش داده می شود.

استعلام شماره سیم کارت همراه اول

یک شماره پیامک برای استعلام تعداد خطوط به نام شخص اختصاص داده شده است. با ارسال کد ملی خود به شماره 3000150 می توانید از تعداد سیم کارت های به نام خود در شبکه مطلع شوید.

در روش اول درخواست سیم کارت همراه با کد ملی، از شماره CRA.ir پیامکی برای شما ارسال می شود و می توانید از تعداد سیم کارت هایی که به نام خود در شبکه فعال هستند مطلع شوید. متاسفانه با این روش شماره تلفن ها نمایش داده نمی شود و فقط می توانید شماره آنها را یاد بگیرید.

شخصی

یکی دیگر از راه های استعلام سیم کارت موبایل مراجعه حضوری به باجه های آن اپراتور است. پس از مراجعه به شعب همراه اول در سراسر کشور می توانید از شماره های همراه اولی که به نام شما هستند استعلام بگیرید. توجه داشته باشید که باید کارت ملی خود را همراه داشته باشید.

برای یافتن دفاتر و نمایندگی های همراه اول در شهر خود می توانید از این لینک استفاده کنید.

نتیجه

در این مقاله با نحوه استعلام سیم کارت همراه اول آشنا شدید. برای این کار دو روش حضوری و حضوری وجود دارد که بسته به شرایط می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که کد استعلام سیم کارت همراه اول تعریف نشده و کد دستوری برای استعلام وجود ندارد.

سوالات متداول کاربران

کد استعلام سیم کارت همراه اول چیست؟

چنین کد دستوری توسط این اپراتور تعریف نشده است، اما راه های دیگری برای استعلام سیم کارت وجود دارد.